onsdag 16 mars 2016

Kvalitetstid med mig själv

Har haft lite kvalitetstid med mig själv idag. Unnade mig en lyxigpedikyr med 30 minuters ben och fot massage. Satt helt avslappnad i 90 minuter och bara njöt. Hann peta av några ärenden också samt beställa ljus till chanine och babyfavors. Så nu kan jag bocka av det från listan. Ska hinna beta av lite mer från min att göra lista innan jag slänger mig i soffan och njuter av kvällen framför tvn.
 Imorgon drar maken iväg på konferans och är åter på fredag eftermiddag. Hoppas på att jag har lite energi imorgon så att jag kan ta tag i mer måsten. På eftermiddagen idag tog all luft slut i mig och jag var tvungen att lägga mig en timme på soffan och vila. Men efter middagen var energin tillbaka så nu tar jag slut på den innan det är dags att göra kväll. Hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar