tisdag 15 mars 2016

V 30

Tiden går faktist rätt fort. Dock har jag inte alls hunnit med bloggen utav andra privata skäl. Men nu är jag här. Magen växer på och jag har lyckats lägga på mig ca 10 kg men det känns som 40 kg. Ska inte sticka under stolen med att bakelser och speciellt semlor och morotskaka är min specialité. Mitt Hb har blivit lågt så jag har börjat äta järntabletter och  det är ju inte direkt de roligaste för magen och tarmarna. Men vad gör man inte. Jag har nog hunnit införskaffa de mesta nu och har dessutom börjat tvätta upp kläder och textilier.
Det värker överallt och hela tiden men jag tar mig fram långsamt och säkert. Dock svårt att hitta en skön position när jag ska sova. Bullar upp med kuddar lite överallt. Planerat snitt om ca 8-9 veckor memn vi får se om den här lilla rackaren också vill titta ut tidigare precis som sina systrar.
 Känns helt underbart att vårsolen har börjat titta fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar