lördag 20 februari 2016

Börjar boa

Det börjar bli väldigt tungt och foglossningen är extrem. Dessutom har jag börjat få sammandragningar så det känns nu. Vecka 27 imorgon ca 11 veckor kvar till planerat snitt. Det är tid kvar men tiden går fort och det är mycket jag måste fixa och ordna innan dess. Så nu sätter jag igång att sammanställa alla listor jag skrivit och gå igenom vad jag köpt och vad jag har. Skall dessutom gå igenom tjejernas saker som finns i källaren. Endel av kläderna ska vidare till kommande kusin och resterande ska jag sälja alternativt skänka till behövande. Sen ska ju moseskorgen monteras vagnens alla saker ska tvättas upp och alla kläder skall tvättas osv. Så kvällens nöje blir att sammanställa mina alla listor som är överallt.
Hoppas ni har en fin lördags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar