torsdag 4 februari 2016

Ordning och reda sortera

Den senaste veckan har jag lagt nästan all min tid på att sortera och rensa. Känns otroligt skönt är inte riktigt klar men jag ser stor skillnad. Papper som legat lösa har nu fått plats i pärmar. Pärmar har städats och gamla papper har slängts. Garderoberna har inventerats och jag har kört på släng, spara sälj medtoden. Har en hel del annonser ute på tradera. Även frys och skafferi har inventerats. Nu är det lite små utrymmen kvar sen är jag klar med denna uppgift. Har faktist även rensat vår dator på onödiga filer och foton. Mobilen fick sig oxå en omgång.
  Har surfat runt och försökt hitta inspiration inför barnens rum. Inte aktuellt nu att börja göra om men till nästa år när bebis ska flytta ut ur vårt rum. Men bebis är inte här ännu så just nu bara skapar jag inspiration och ideer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar