lördag 4 maj 2013

Natt tankar

Klockan är över tre på natten. Här ligger jag i min säng och filosoferar. Med en svullen hals och en massa att göra denna kommande lördag. De senaste veckorna har jag mer eller mindre bara koncentrerat på mig och mina barn. Jag har knappt svarar i telefon, kollat mailen eller något annat över socialt om det inte gällt barnen. Väldigt skönt och behövligt och jag börjar hitta hem. Hitta mig själv finna styrkan inom mig och börja tro på mig själv igen. Ibland behöver man en pause ibland behöver man få vara ensam. Och just nu är det jag har runt mig positivt och givande. Jag måste samla på mig mer av sådant. Nu är ju frågan om jag ska ge upp det här med att sova eller om jag ska bädda ner mig igen breve en sömnvarm dotter och hoppas på att må lite bättre om några timmar? Jo jag ger nog sängen en ny chans. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar