fredag 14 juni 2013

Saknar

Jag saknar bloggen fast jag inte har tid. Kanske ska ge det en chans vad tror ni? Jo jag försöker men lovar inte att uppdatera dagligen. Vad har då hänt senaste tiden? Oj massor. Barnen utvecklas hela tiden och det sker förändringar på alla plan dagligen. Nicoles kolik har gått över och det är mer harmoniskt nu. Mindre skrik och trött mamma. Min fina vän Emmy fick en babyshower av mig 25 maj. Det var hur trevligt som helst och jätte uppskattat. Viktoria har haft sin första sommarfest på dagis och det var riktigt mysigt att se barnen sjunga och sen piknik med alla familjer. Vi har hunnit med barnkalas och studentfirande samt en 60 års fest. En och annan grillning och vin kväll med familjen eriksson/horner! Mamma träffar i massor och många hysteriska skratt. Allt händer hela tiden och tiden bara rinner iväg. Om 24 dagar åker vi till turiket och det är något vi verkligen ser framemot. Idag var andra dagen som Viktoria inte har haft napp. Hon får bara ha den när hon sover. Hon är smått hysterisk men det går att avleda henne med lek och aktivitet. Det var en lycklig tjej som somnade för en timme sen med nappen i munnen. Självklart ska vi ta bort den nattetid också men den fajten vill vi inte ta nu. Sista dagis veckan nästa vecka för stor tjejen sen åker även blöjan om hon är mogen för det. Försökte ju tidigare men det gick inte. Men vi provar igen med start nästa fredag. Jag har precis hunnit duscha och båda barnen sover. Ska ta och röja undan här hemma och sen koppla av lite. Imorgon väntar nya äventyr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar