tisdag 30 juli 2013

The new Me

Vi har en hel höst framför oss. Ja en hel vinter också. Och jag känner att det är dags att ta nya tag. Blåsa in ny energi och blåsa bort allt negativt. Den här hösten ska bli en start på så mycket nytt. Jag har köpt gymkort bara det är en stor vinst för mig. Och jag har bokat min första körlektion. Att sätta sig bakom ratten igen efter 2,5 år känns väldigt spännande och kul. Jag kommer att plocka bort alla energitjuvar som jag kan. Gör om och gör rätt helt enkelt.
Jag ser framemot en nystart , en höst med mina älskade. Och med lite tur , massa kämpande och vilja så kommer 2014 att bli ett helt underbart år för vår familj.

1 kommentar:

  1. Låter som att det kommer bli en bra höst och vinter för dig! Positiva planer och toppenbra inställning. Spännande med körlektionerna också, håller tummarna för att allt kommer gå så smidigt som möjligt.
    Kram

    SvaraRadera