onsdag 24 december 2014

Underbar julafton

Julafton full av kärlek. Människor kag älskar och bryr mig om. Människor som älskar mig och min familj. Människor som ställer upp och alltid finns där. Jag blir så varm i hjärtat av all kärlek mina barn går av våra närmsta. Denna jul och dessa människor ger mig styrka att tro på mig själv. De ger min insikt i att alla ytliga människor i mitt liv inte ska få ta mer plats. Jag ska fylla 2015 med kärlek respekt och människor som tilltalar mig. Om andra kan uppträda och bete sig egoistiskt så kan jag. Det blir något av att ge tillbaka med samma medicin. Eller rättare sagt inte ödsla energi på människor som inte medför något positivt i mitt liv. 
Snart är julafton över och imorgon firar vi vidare. Ortodox jul med massor utav mat. 
God jul på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar