söndag 4 januari 2015

Vilken helg

Vilken underbar helg vi har haft. Fredagen bjöd på god mat här hemma bara vi och barnen. På lördagen begav jag mig tidigt in till stan och mötte upp mi älskade vän Emmy. Det blev några timmar på stan innan vi skiljdes åt.
  Jag tog mig en tur förbi min andra favorit tjej Jossan på hennes salong Creative headz. Hon gjorde mitt hår så fint så jag gick därifrån som en ny människa.
Väl hemma var jag tankad med så mycket positiv energin. Så varför inte fylla på med lite extra? Fotbad och pedikyr fick det bli.

 Sen bokade vi upp oss på middag med vänner. Fick lufta min Louis V för första gången på länge. Blev middag på Bistro rigoletto. Vilken mat helt gudomligt. Tjejerna lämnade vi hos moster och där hade dem det toppen som alltid.




Idag söndag har vi varit i stinsen med min vän Itti och hennes familj. Barnen har lekt i lekrummet och ridit på hästar. Vi har fikat pratat och bara haft det helt underbart. Nu väntar vardagen och imorgon är det jobb och förskola. Jag tror att det är två trötta flickor som somnar gott i sina sängar ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar