fredag 6 maj 2016

Ett steg fram två steg bak

17 dagar kvar till snitt. Om jag längtar? Både och. I lördags fick jag sammanhängande värkar och fick åka in till förlossningen. Värkarna blev alltmer intensiva och fick stoppas med stor dos bricanyl. Visade sig också att jag hade en kraftig uvi som jag nu behandlar med antibiotika. Tyvärr känns det inte som om det hjälper och min rädsla är att det gått upp i njurarna. Blev inläggning på avd 16 och observation på mitt tillstånd. Har så gott som spenderat hela denna vecka i sängen. Har även fått järndropp då mina järndepåer var så gott som tomma. Ska inte sticka under stolen med att jag mår otroligt dåligt.

Nu hoppas jag på en lugn helg utan massa krämpor. Jag vill få tillbaka lite energi innan det är dags för lillebror att komma ut.

Och där stå även min älskade Cam och väntar på att få börja rullas ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar