söndag 24 mars 2013

Intensiv vecka

Fredag kväll


Den här veckan har väl varit mer eller mindre intensiv. Jag har varit själv med barnen nästan varje dag. Liten har ju dessutom kolik och den har blivit värre denna vecka det tär på oss alla fyra. Hon själv lider enormt. Sen kom jag på igår att jag sett pysventiler på Apoteket. Just nu känns alla alternativ värda att prova. Har tom funderat på att beställa en omtalad medicin från Finland, åter till pysventilen. Inhandlade ett paket dvs 10 stycken för 145 kr tror jag de va. Varje ventil får användas en gång. Med hjälp av ventilen pyser man ut gaserna i bebis mage. Idag har jag pyst henne tre ggr och det känns som om det fungerar. Sen 19 ikväll har hon varit ovanligt lugn och om hon har gråtit har det varit hunger. Tom hennes gråt har varit annorlunda. Liksom inget förtvivlande jag har ont i rösten. Nu ligger hon i mitt knä och sover. Hon har tom varit vaken utan att skrika. Tidigare i veckan har hon skrikit så fort hon varit vaken. hoppas nu att detta kan vara lösningen på hennes kolik. Jag firar med ett glas rött och är för första gången på veckor någorlunda avslappnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar