onsdag 12 februari 2014

Vabbruari

Dessa sjukdomar. Vart kommer dem ifrån? Den ena byter av den andra. Fick springa från jobbet en timme tidigare idag pga öronvärk. Trodde faktist inte att de var så illa men möttes av min äldsta gallskrikandes av värk. Slängde oss till barn akuten och kom därifrån 15 minuter senare med bekräftad öroninflammation och recept på pencellin. Nu ligger Viktoria nerbäddad med Mimmi och favorit filten i soffan och sover. Stackars barn. 
Jag försöker sköta jobb , familj och hem samt hinna med mina studier. Jag ligger typ efter på alla plan. Gör det yttersta och viktigaste och hoppas på att de håller. Somnar redan vid 21 tiden på kvällen därav så lite aktivitet på bloggen. Hoppas på att komma ikapp snart. Är så enormt trött just nu. Är nog lite av en ovana också. Är ju van att kunna fixa och dona hemma hela dagarna när jag var mammaledig. Blir helt annat nu liksom. Nu ska jag krypa ner i soffan och vänta in mästerkockarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar