onsdag 19 februari 2014

Det händer grejen

Men hjälp så fort tiden går. Vi håller på att skola in vår yngsta på förskola. Vi fick tyvärr inte plats på stora systers förskola förrens i augusti så hon går tillfälligt på en förskola lite längre bort. Det går riktigt bra men känns tufft i mammahjärtat. Samtidigt söker jag jobb och har fullt upp med studier. Jag jobbar ju för tillfället på en vårdcentral precis här där vi bor men det är bara ett korttidsvik. Jag var på en interjuv igår på ett riktigt drömjobb och imorgon ska jag dit igen på sista slutklämmen. Känns otroligt bra och jag hoppas på att ha det absolut slutgiltiga svaret imorgon. Idag efter förskolan gick kag och barnen och umgicks med våra vänner. Vi åt gemensam middag och barnen lekte för fullt. Nu är vi hemma krypt ner i soffan och tittar på Sveriges mästerkockar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar