måndag 3 mars 2014

Hej världen

Vi lever men den ena sjukdomen byter av den andre fortfarande. Jag kan inte förstå hur barn kan vara så sjuka. Men jag ser tillbaka på samma tid förra året och de var nästan samma då. Men i år är det snäppet värre. Orken att göra något annat är minimal och jag går bara runt i någon tråkig bubbla. Ser framemot lite roligheter. Åker till Ullared i slutet av mars med några vänninor börjar nya jobbet redan i maj. Har jag berättat om nya jobbet? Vi planerar att åka tillbaka till Turkiet denna sommar så ljuset i tunneln finns där framme. Och det går jätte bra för Nicole på förskolan. Hon trivs och är glad. Alla rutiner där går jätte bra och hon sover och äter jätte bra. Så det känns verkligen toppen. Nu ikväll lägger jag mig raklång på soffan och hoppas på att få somna tidigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar