lördag 9 augusti 2014

Höst så småningom

Är det inte helt underbart vilket fint väder sverige har bjudit på denna sommar? Det är fortfarande otroligt fint och det sägs att vi kommer få en varm höst. Trots detta fina väder börjar jag förbereda för hösten. Går igenom vad som behövs i garderoberna städar ut och slänger sådant som är förfallet. Ändrar kosten också då jag ätit alldeles för mycket skräp och det syns och märks kan jag säga. Försöker tänka ut när jag ska kunna klämma in lite träning. Funderar på roliga höstaktiviteter och sen allt som skall göras här hemma. Men sen vet jag att det kommer säga bom så är julen här. Men mitt nya motto är en dag i taget. Så nu gör vi så tar en dag i taget och skapar en lista över sådant som måste planeras tas tag i och ordnas. För vi ska ju ha roligt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar