tisdag 4 november 2014

huvudet fullt

Det har hänt så mycket senaste månaderna att jag inte vet vart jag ska börja. Tråkigt nog har bloggen blivit lidande då min ork och lust har varit på noll. Just nu längtar jag tillbaka till tiden som mamma ledig. En tid då jag var mer lycklig och glad än vad jag är nu. Pga vissa faktorer som jag ej vill skriva ut här på bloggen är jag sjukskriven och i skrivande stund söker jag nytt jobb. Som ni förstår trivs jag inte alls på mitt jobb och vissa faktorer där gör att jag söker mig vidare tyvärr. Då mina arbetsuppgifter var väldigt givande, spännande och utvecklande. Jag vet med mig att livet går upp och det går ner och just nu är mitt liv väldigt neråt. Jag hoppas att 2015 blir ett bra år och jag blickar framåt. Det är det enda jag kan göra för att bli lycklig och för att kunna ta mig ur allt det svarta just nu. Tur att jag har två underbara barn och en man vid min sida som gör livet lite lättare att leva just nu. Jag behövde få ur mig detta för att kunna bearbeta och gå vidare. Nu hoppas jag på att kunna fylla bloggen med positiva och trevliga inlägg igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar