torsdag 10 maj 2012

regn?

Vart kom regnet ifrån? Vi som hade så fint väder på dagen. Det gör inte så mycket när man ändå är inomhus och tvätta och stökar. Förstår inte vad all tvätt kommer ifrån. Idag har varit en lugn dag. Forfarande lite tungt inombords men det går väl över med tiden. Igår hade jag och liten hel dag. Vi promenerade och sen gick vi igenom hela osllentuna centrum samt stinsen. Sen blev det öppnis med lek och bus. Tänkte ta henne imorgon bitti också. Hon trivs bra där och får leka av sig. Hoppas dock på finare väder imorgon. Ställde mig på vågen igår och upptäckte att jag hade gått ner 5 kg sen i påskas. Känns riktigt bra. 5 kvar sen står jag på vikten som jag vägde innan jag blev gravid. Men ytterligare 5 vill jag ju gå ner. 10 kg left to goo. Maken har ju lovat mig träningskort så jag måste beställa det listan med att göra är enormt långt. Hmm när sk ajag hinna ta tag i saker? Hoppas på mer värmre så kanske min ork och lust ökar. Tvättstugan ropar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar