tisdag 22 maj 2012

Trötta mamman

Barnet sover, tvätten är vikt och jag skulle gärna hålla mig vaken en timme till. Maken borde ramla in om en timme men jag är för trött för att vara vaken. Borde plocka undan men vi tar det imorgon. Den här sandal djungeln är enorm hittar inte dem jag ville ha häromdagen. Och nu finns i ha snarlika i Viktorias storlek. Måste ha med öppen tå då hennes tår måste luftas. Hon tappar massa hus mellan tårna och har sår under tårna. Detta är resultatet av en vinter med strumpor dygnet runt hon e så frusen vår lilla flicka. Suck och suck att alla hennes sommar kläder är storlek 80 och ungen drar 74 i kläder. Hon rent utsagt badar i storlek 80 så det är bara att införskaffa lite sommar kläder i 74 . Mamman behöver också sommarkläder. Blir morgon dagens mission. Nu behöver jag dock en ordentligt natt sömn. Vi får ta tag i alla måsten och påbörjade projekt imorgon. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar