tisdag 19 juni 2012

Njutit

Jag har haft egen tid. Tro mig när jag säger att jag har njutit. Egen tid för mig betyder i te någon större lyx som
Spa och skönhetsbehandlingar. Jag nöjer mig med att få dricka mitt kaffe i lugn och ro. Lägga in rentvätten i skåpen utan att någon drar mig i byxbenet. Och idag blev just en sådan dag men lite lyx blev det. Nymålade tånaglar och en liten promenad. Det bästa har nog varit att jag har tagit tag i massa måsten som bara legat och väntat. Vår del till morgon dagens knytis är också köar. Det blev kycklingvingar i god marinad. Nu ligger dem där i kylen och väntar på att bli upp ätna. Det är en väldigt trött mamma i detta nu som snart tackar för sig. Imorgon blir det avslutning på öppnis med knytis. Så bäst att sova så att man orkar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar