måndag 25 juni 2012

regnit värre

Fy vad det har regnat idag. Vi blir nog inne större delen utav dagen. Så deprimerande med regn. Visserligen så har jag en herrans massa att göra inne men är enormt trött så orken är minimal. Men vissa saker måste ju göras i vilket fall som helst. Tycker synd om de som har semester och måste börja den med ösregn. Men jag vet ju själv att på semestern behöver man ju ordna med saker inne så regn brukar ju ge en tillfälle. Hade vaga planer på att  ta mig  till stan men då jag insåg att bilbarnstolen är kvar här hemma så stannar vi kvar i förorten. Lite svårt att åka bil hem med pappan när stolen är hemma. Nej om kaffe kanske börjar värka nu så kan jag röja upp litens rum medans hon roar sig i hallen. Sen tror jag att en promenad efter lunch blir bra så unga fröken kan sova lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar