måndag 24 september 2012

3 månader kvar till jul


Yes 3 månader kvar till ju. I år slår jag på stort eller större än vanligt. Ska verkligen vräka på med pynt men classy och fixa extra med mat dukning osv. Skruttis andra jul men den första där hon faktist förstår lite mer.  Idag har vi varit en sväng på öppnis men Viktoria känns fortfarande hängig och sov 3 timmar mitt på dagen. Hon har redan somnat för natten så helt pigg e hon inte. Risken finns nu att hon vagnar ybertidigt imorgon men det får jag väl ta. Jag rensar bilder i datorn och ska sen slå mig ner i soffan med en kopp te. Surfar runt och skapar inspiration och ideer. Fick lite material idag också till mina napphållare så det ska jag sätta igång med i veckan.
Hoppas ni har haft en fin måndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar