måndag 3 september 2012

Hösten ÄR HÄR

Nu kör vi. Tiden går så fort så jag hinner inte uppdatera som jag vill. Suck och stön och jag ber om ursäkt. Fullt upp hela tiden. Förra veckan var vi och tittade på en eventuell dagis plats. Det känndes inte helt ok men det ser inte ut som om vi får den. Men idag ska vi titta på ett annat dagis. Lite längre bort dock men det känns mer lovande. Gillar pedagogiken dem har på Vittra om det nu stämmer som dem beskriver på sina hemsidor. Även Viktorias kompis M kommer eventuellt att börja där samtidigt så det känns också bra. Vi får se helt enkelt.
  Nu är ju faktist hösten här. Det är fullt upp och listorna är många med vad som skall göras och fixas med samt saker som har med bebis att göra. Jag vet det är mer än halva tiden kvar men efter RUL så ska jag börja planera. Då vet vi ju om det blir en liten tjej igen eller en liten pojk. Och nu vet jag ju med mig vad jag saknade på BB dagarna efter förlossningen. Så det blir lättare att packa BB-väskan också.
 Helgen som var spenderades mest hos min mamma då maken var på egna äventyr. Bilder och info kommer senare. Nu måste jag sätta fart så jag får tiden över till bloggande senare.

Trevlig dag önskar jag dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar