lördag 29 september 2012

Höstig dag

Goddag lördag och vilket vackert höst väder vi fått. Jag har huvudvärk av värsta sorten men har petat i mig lite alvedon och hoppas på att det lägger sig. Vi ska bege oss ut på en promenad och njuta vädret. Dessutom uträtta lite ärenden på en gång. Sen fortsätter jag min stora höst städning/rensning som pågått i flera veckor. Har lagt ut massa tradera auktioner på fina barnkläder bla på Viktorias vinter jacka från Tommy Hilfiger den e knappt använd.

Går igenom alla Viktorias kläder då nya bebisen inte kommer kunna använda allting pga skillnaden på årstiderna då dem är födda. Ikväll tror jag vi åker in till maken och besöker honom och hälsar på resten av personalen som vi inte sätt på länge. Viktoria är fortfarande lite hostig tyvär annars skulle ett besök i simhallen passat bra idag. Imorgon beger vi oss till min mamma för en dag i pyssel tecken!
Hoppas ni får en underbar lördag i detta underbara höst väder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar