torsdag 22 augusti 2013

en vanlig höstkväll

Tiden tickar på. Veckorna går ju så fort jag hinner inte ens blinka. Har precis slängt in en sockerkaka i ugnen inför morgondagens mamma fika. Hmm ja jag får nog vispa mig lite grädde och införskaffa blåbär. För ja kära vänner jag kör fortfarande Lchf och det går otroligt bra. Kilona rinner av mig och jag mår väldigt bra. Gick min första PT timme igår och Hey vilken träningsvärk jag har idag.
 Lycklig som få är jag som fick både tvättmaskin och torktumlare installerat idag. Maken och min systers man har jobbat hårt. tvingade dem även att montera upp min nya konsollhylla på lilltoan. Ska piffa klart där imorgon.



Årets vinteroverall blev även beställd idag. Förra året körde vi reima och jag var super nöjd. Men har inte sett någon modell som fallit mig i smaken i år. Ja jag vet det är fortfarande augusti men ändå.
Kör på gneis i år då flertal av mina vänner pratat gott om dem och priset var toppen då dem kör någon rea nu som typ start på säsongen. 40% rabatt och den jag hade tänkt från kappahl. Nu får vi ju hoppas på att den sitter bra och känns ok. Tror att vår lilla dam kan ha samma mössa och vantar som föregående år så då matchar dem också.

Viktoria blev klippt idag för första gången. Och hon var så duktig. En föredetta anställd till oss som är frisör kom hem till oss och klippte. Känns lite kort men håret hade blivit rätt slitet efter semestern. Så det behövdes kortas av.

dags för sängen strax och en ny dag vankas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar