onsdag 25 december 2013

6 dagar kvar del 1

Dålig uppdatering men julen har varit fantastisk med familj och vänner. Året börjar lida till sitt slut. 6 dagar kvar av 2013. Ett år fullt av glädje lycka och sorg. Allt tillsammans i en enda salig blandning. Nu blickar jag framåt mot 2014 och hoppas på ett år med färre tårar mindre sjukdomar och mycket lycka. Jag ska även sätta mig själv i fokus nästa år. Träningen ska tas upp igen och vår yngsta börjar dagis och jag ska tebax till arbetslivet på nästan heltid hoppas jag. Ska prioritera mig själv och vår familj nästa år. maken avslutar ett kapitel som restaurangägare efter si så där 15 år. Det är mycket spännande som kommer att ske och jag längtar efter 2014. När jag blickar tillbaka på senaste åren ser jag glädje och är inte missnöjd. Men jag längtar och är nyfiken på framtiden.


Januari var sista månaden som gravid. Och Viktoria böt ut den ena sjukdomen efter den andra.

Februari kom och likaså vår älskade Nicole. Mycket snö och utelek blev det.


Mars månad bjöd på kolik och vi försökte skaffa rutiner.


April bjöd på bättre väder och vår outfiten köptes

Maj bjöd på massvis av utelek vackert väder och grillningar!



Juni månad med fester utomhus bad och midsommarafton!

Dett avar del 1 del 2 kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar