onsdag 16 april 2014

Adrenalin kick

Har lite extra energi idag och det känns riktigt bra. Även fast klockan är över 21 vill jag inte stupa i säng. Har fått undan alla dunjackor och overaller. Sorterat lite i skåp och även lagt in nästan 200 bilder fårn mobilen till datorn. Viktoria hade även två kompisar med sina mammor här ikväll så vi åt vår sedanliga veckomiddag tillsammans. Blir nästan så varje vecka att vi äter middag tillsammans en dag. Vi varierar vem vi är hos. Och idag blev d vår tur. Alltid lika trevligt och intensivt. Viktoria somnade för en 4o minuter sedan och Nicole sover sen halv åtta. Jag tänkte plocka lite till blogga och sen ge mig hän för sängen och en godnatt sömn. Funderar på att köra en LCHF kur igen efter påsk. jag har nämligen mummsat i mig 2 kg och kläderna känns inge roliga. Hade tänkt att bara ta bort dem kilona och få kroppen lite i trim igen. Måste verkligen börja besöka gymmet igen men får köra hemma träning så länge. Tills vi har pusslat klart med tider och våra scheman. Hoppas ni har haft en fin dag och njutit av det vackra vädret. Och att ni precis som jag längtar efter påsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar