tisdag 29 april 2014

Lite annat


Det blev som sagt ett ikea besök. Byrån jag hade tänkt ut kändes inte alls bra på plats så det blev den ovan istället. Dessutom rymmer denna mer så det känns bättre. Lampan har fått plats och byrån är nästan klar. Sen ska jag piffa upp deras sovrum. Eftersom barnen snart sover så får jag visa bilder imorgon när jag gjort klart allting.
 Här hemma har vi alla precis duschat och badat och jag njuter stunden vid datorn medans barnen håller på att somna för natten. Har lite tvätt att ta tag i och lite annat men sen ska även jag göra kväller. Imorgon kommer min ena svägerska och vi har en liten affärside som vi ska skrida till mål. När allt är klart kommer jag avslöja den. Men inom en månad är allt på plats. Imorgon gör vi inköp om planerna går som de är tänkt. Hoppas ni har haft en fin dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar