torsdag 3 april 2014

Like a virgin

Tänka sig jag har införskaffat mina första converse ever. Vita höga blev det och dem känndes inte all konstiga på foten som jag alltid trott. Så nu ligger dem fint i sin kartong i garderoben och väntar på att det ska bli torrt på marken. Funderar även på att införskaffa ett par låga.
Även fast vi alla är sjuka här hemma var jag tvungen att komma ut lite. Tog en tur till stinsen och fick med mig lite pyssel från panduro. Barnens ljus infrö palmsöndagen är nu fixade och klara. Och Hm bjöd på en påse med strumpbyxor och strumpor för min del och ett hårspänne. Och när man är så där förkyld ni vet när näsan pulserar och hela ansiktet vill sprängas då bör man ju stanna hemma. Men envisa jag tvingade som sagt iväg mig själv och nu får jag ju äta upp de. Är helt och hållet slut i hela kroppen och längtar efter min säng något enormt. samtidigt vill jag blogga då jag känner att jag ligger efter en hel del. Det är så mycket jag vill förmedla till er. Sen har jag väl en si så där 150 foton i mobilen som borde läggas in i datorn. Har verkligen tappat fokus på ordningen. Mne istället tror jag att sängen lockar mest och att jag återkommer en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar