lördag 7 juni 2014

Hjälpa maken

Lördag men det känns som söndag. När man är extra ledig blir jag dagblind och vet inte vilken dag det är. Längtar enormt efter semestern och vår Turkiet resa. Idag har jag och barnen varit hemma och lekt städat och sen tog vi en sväng till makens farbror och fikade lite. Har hjälpt maken att bygga deras hemsida till företaget. Så det har också tagit lite tid. Den är långt ifrån klar och inte publicerad ännu men headern blev helt ok saknas bara en logga.
Men visst blev den ok? Har massor jag behöver göra här hemma men känns inte som om jag får tid till det när jag är ensam med barnen. Skulle behöva lite ensamtid här hemma så jag fick ordning på saker. Men men. Snart dags att förbereda barnen för nattning och kvällssaga. Sen invänta maken efter 22. Oj vad jag längtar till att han ska börja med nya företaget så jag slipper alla dessa sena kvällar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar