lördag 28 juni 2014

Time flies

Tiden bara rinner iväg och det har hänt en herrans massa. Jag är dessutom ensam på jobbet på min avdelning så jag hinner ingenting. Barnen har varit sjuka så jag har inte hunnit med någonting. har pusslat med barnvakt då jag inte kunnat vabba och maken har vabbat lite granna. Vi har både lite tufft på jobbet just nu.

 Viktoria är blöjfri sen ca 10 dagar tillbaka. Hon kom hem från förskolan och talade om för mig att jag kunde kasta alla blöjor då hon är stor tjej nu. Och sen dess är hon torr dygnet runt. En vinst för oss alla. Dessutom slängde hon nappen för ca en månad sedan.
 Morsdag firade vi med hemgjord jordgubbstårta. 
 Vi har firat kusinen som fyllde 4 med tårta och annat gott. 
 Vår lilla busfia Nicole
 National dagen firades i sundbyberg på golfängarna. Nicole gungar med sin martamo Eva.
 Vi har varit på olika studentfester och jag körde hatt en av dagarna. Trevliga tillställningar.

 Midsommar firades i kylan på överjärva gård. Med makens kusin och familj. Picnik dans runt stången och glada toner.

 PÅ midsommardagen drog vi med samma sällskap som på midsommar till Grönalund. Alla barnen hade super kul och ville aldrig sluta åka attraktioner. Tror maken blev barn på nytt dessutom.
Vi tränar Nicole att somna själv i spjälsängen. Det går framåt. Men hon vill gärna komma in till oss på nätterna.

9 juli drar vi till Turkiet. Jag har egentligen en arbetsdag kvar. men har fått indragen semester pga personalbrist. Så jag jobbar tre dagar nästa vecka. Känns lite tråkigt men får tillbaka dem i betalda semesterdagar. Så from fredag nästa vecka är jag hemma ända till 5 augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar