måndag 9 juni 2014

Läggning


Vi har haft problem med nicoles läggning ett bra tag. Hon har vägrat somna i spjälsängen. Hon somnar gärna sittandes i sitt babyskydd vilket vi känner är helt fel och helt galet för ryggen. Och i och med att vi tagit bort nappen för båda tjejerna har de resulterat i kaos läggning för Nicole. Viktoria klarar sig galant utan napp. Idag när Nicole skulle sova middag tänkte jag att jag provar med spjälsängen. Och med flaska somna hon på 15 min utan några större protester. Så kände mig taggad att låta kvällsnattningen ske på samma sätt. Hon blev hysterisk ville i te ha sin flaska och gapskrek i 15 min. Då tyckte jag synd om grannarna och gav henne mappen. Få la hon sig ner och blunda och somnade. Så natte tid lan hon få ha nappen en period om läggningen sker i spjälsängen. Nu sover hon gott. Jag och Viktoria tittar tv men hon somnar nog snart. Jag förbereder mig för jobb imorgon då maken får vabba. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar