måndag 2 april 2012

2:a april

Blev ni lurade igår? Det blev inte jag tror inte att någon i min omgivning äns tänkte på att det var 1 april och tillåtet att lura. Så har vi måndag igen och påskvecka framför oss. Halvdana planer lite lösa så där. Tvätt och städ, träffa mamma för shopping, träffa syster för planering av vårens och sommarens fester, lite plugg och så påsk såklart! Vi får gäster på lördag mina föräldrar och min farmor kommer på middag. Söndag är det ortodox palmsöndag. Trevligt men ack så mycket folk det kommer vara i kyrkan smått panik när alla ska gå på varandra. Själv suktar jag efter sommar klänningar men ratar mina gravkilon som är kvar. Leva på varma koppen kanske fungerar? Förövrigt hoppas jag på lugna dagar innan påsk, familjemys och långa promenader!
 Vi tittade aldrig på lägenheten igår. Vi kände att flytta till mindre är inte optimalt speciellt inte med våra framtidsplaner. SÅ vi väntar in dröm lägenheten som jag tror finns hoppas på visning i veckan. Nu kaffe och lite småplock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar