torsdag 12 april 2012

me and marie sitting in a tree

Fråga inte ens ang rubriken!!!

Så kom farbror igår och vi hade en urmysig eftermiddag och kväll. Vi trycke rpå gasen och kör vidare fullspäckad vecka och idag blir det släktmiddag på syster och bror. Vet att jag kommer bvara helt slut efter denhär veckan. Längtar redan tebax hem till syster till lummiga radhusområdet. Syskon barn och systeryster. Lugn och ro och alltid massa skratt. Hon e bäst min syster det bara e så. Här vaknade jag vid halv sex tiden. Självklart sover både liten och maken fortfarande. Jag har hunnit med dusch och morgon kaffe. Och lite störd som man är så har jag hunnit stryka ren tvätten. Konstigt nog mår jag som bäst den här tiden på dygnet. Då är jag full av energi och glädje. Längtar enormt efter varmare väder och svala kläder. Nu frukost!

1 kommentar:

  1. minnena rullar in, det var en tung kväll för många år sedan. Hälsa "S" så gott =))

    HMMM! skulle vara så skönt om du fanns mer i närheten.

    Kram
    Syrran

    SvaraRadera