tisdag 24 april 2012

Sjukstuga igen

Liten har hostat i flera dagar. I natt vaknade hon och när maken plockade upp henne var hon kockhet. 39 graders feber och så var sjukstugan igång igen. Var bara att klä av henne ge ipren och saft. Hon somnade om någon timme senare och nu sover hon som en stock. Själv är jag uppe och tvättar. Familjen får sova vidare vi har en herrans massa att fixa med idag inför dopet. Hoppas verkligen liten blir frisk inför helgen för det känns inte bra att åka bort om hon e sjuk.
Själv måste jag ta mig i kragen och börja bli lite gladare. Vet inte vad det är med mig men kännt mig så nere ett tag nu. Kanske stressad och vitaminbrist är orsakerna? Efter dopet blir det extra fokus på mig själv och vi måste spendera ännu mer tid utomhus så vi får gratis vitaminer både jag och liten. Dax för tvättis igen. Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar