onsdag 25 april 2012

The other woman

Livet är för kort för att låta tiden gå. För kort för att gå runt och må dåligt. Såg nu på morgonen filmen the other woman med Lisa Kudrow. Oj så jag grät. Och jag kom till insikt med så mycket. Att ta mig i kragen nu är ett måste. Inom mig är livet lite tufft just nu. Jag vet vart jag ska göra men gör det inte.. Men nu blev dte så mer självklart att livet är för kort och att livet kan vända på en sekund. Jag ska nu långsamt börja ta tag i alla trådar och ordna upp saker och ting. Det blir tufft men jag måste. Mitt liv är inte alls som i filmen inte ens i närheten men den gav mig en tanke ställare. Den fick mig att inse vad jag älskar och vad jag prioriterar. Först och främst ska jag ta han dom dem jag älskar!

1 kommentar:

  1. Sommaren är snart här och livet kommer kännas lättare.. en dag i taget som man brukar säga, kanske inte planera för mycket och bli besviken när det inte alltid går enligt planerna men absolut måste man naturligtvis ha ett mål att sträva efter.
    Stor varm KRAM
    /syrran

    SvaraRadera