måndag 15 april 2013

Tandvärk



Klockan har passerat halv fyra och jag kan inte sova. Vaknade av tandvärken bambam. Min ena visdomstand försöker spricka upp men jag har så trångt i munnen. Var hos tandläkaren häromdagen och alla fyra ska dras ut. Men nu gör det så jävla ont så jag tror inte jag kan vänta till maj när det är dags. Alvedon hjälper inte så jag sitter med en nerdränkt bumulstuss i munnen. Har dränkt den med sprit och det smakar skit i hela munnen. Kul kul inte. Tur att resten av familjen sover för jag har inte en chans till att ta hand om någon annan just nu. Vad göra? jo sitta här och bli halv full på vodka ofrivviligt. Jo man tackar lyxfylla genom bomulls tuss.

1 kommentar:

  1. Fy fasen :( dra ut fort som attan!! Lika bra att ha d gjort innan semestern...

    SvaraRadera