tisdag 23 april 2013

Vi försöker på nytt

Fredagens akuta tandläkarbesök slutade med ambulansfärd till sjukhuset. När jag hade varit på mitt andra tandläkarbesök och bedövningen börjat släppa var värken enorm igen. Jag tog värktablett som innehöll morfin. Utskriven av läkare. Några timmar senare kom det enorma kramper. Jag kände genast igen dem då jag haft problem med gallan tidigare. Det slutade med ambulans färd till akuten där jag fick smärtlindring intravenöst. Min galla tål inte starka värktabletter och därav ges det intravenöst. Smärtorna kom och gick och efter 7 timmar på akuten kunde jag åka hem. Känner mig rätt återställd nu men är livrädd för att det ska komma tillbaka.
Nu försöker jag bara återkomma till mitt normala jag. Känner mig allmänt låg och ledsen. Det är mycket nu och det gör mig lätt deprimerad.
Men lite vår sol och lugn och ro ska noga rå bot på den här mamman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar