torsdag 15 september 2011

Dag 12

Utan er inget Jag!

Mina föräldrar är grunden till den jag är idag och tack vare dem så har jag ett liv. Min mamma är så viktig i mitt liv. Kan inte leva utan henne. Hon kan genom att titta på mig veta hur jag mår. Hon är en förståeende och underbar människa. Visst hade vi våra duster när jag som tonåring gick igenom en kris. Men hon har alltid stått vid min sida vakat över mig natt och dag när det varit nödvändigt. Tack mamma jag älskar dig! Pappa är självklart en viktig del i mitt liv. Vi har vår relation och jag älskar självklart dig pappa. Min syster är också en stordel av mitt liv. Med henne kan jag bolla åsikter tankar och ideer. Hon är rättvis och objektiv tack vare henne har jag vågat gå min egna väg. Syster du betyder så mycket mer för mig än vad du tror. Men du har varit min förebild och min idol. Du och jag mot resten var det inte så syster yster?
Emmy älskade Emmyt. Min andra hälft min klippa. Vännen i vått och torrt finns inga ord men du e bäst!

2 kommentarer:

  1. inte rättvist att få mig gråta på arbetstid.

    Älskar dig
    Syrran

    SvaraRadera
  2. Desamma min fina fina vän! Hur skulle jag klara mig utan dig?

    SvaraRadera