måndag 19 september 2011

Dag 15

Tio saker du inte visste om mig

  1. Jag har en enorm ormfobi. Förr kunde jag inte ens se dem på tv men nu är det bättre
  2. När jag är utomlands eller bor på hotel duschar jag med flippflopp på fötterna.
  3. Har en stor förkärlek till Beck filmerna
  4. Gjorde en plastikoperation 2009 (fettsög mina ridbyxlår)
  5. Har dansat sen jag var 3 år
  6. Har tävlat i Ridning och hade egen häst som Tonåring
  7. Är adopterad från Israel
  8. Har bitit på naglarna i många många år men nu har jag slutat
  9. Är skilsmässobarn
  10. Har kämpat som en jävel för att komma dit jag är idag

3 kommentarer:

  1. God middag.
    Här har vi fint sen sommar väder med soligt o halv varmt..
    Får gärna hålla i sig..
    Hoppas att du får en fin måndag och vädret blir bättre under dagens gång.kram kram

    SvaraRadera
  2. Wow har du opererat dig, att du vågade. :) Skulle man själv vilja göra nu efter graviditeten men vete sjutton om jag skulle våga. Blev du nöjd?

    SvaraRadera