lördag 24 september 2011

Vi lever

Bloggen har ekat lite tomt. Ledsen för det men fullt upp här hemma och lite oroligt från min sida. Min oro är nog inte befogad hoppas men dock har den låtit bloggen lida.
  Gårdagen bjöd på storstäd och så fick vi massa gjort här hemma. Två lampor är nu uppsatta och en tavellist  i sovrummet. Självklart kommer det bilder och jag e super nöjd. Natten till idag var sömnlös och mamman i huset har ryggont. Fick ställa in dagens dejt med älskade Emmy och Ture. Får ta det en annan dag. Kanske nästa fredag då en ny butik öppnat i stan som vi vill besöka. Mer om den senare. Här knapras det alvedon och hinkas kaffe. Pappan i huset jobbar efter 2 lediga dagar. Om ryggen bär mig kanske vi far till honom på restaurangen senare. Liten sover just nu och då hinner jag med annat.

Hoppas ni alla får en fin helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar