lördag 10 september 2011

Pappa jag vill ha en italenare

Om jag bodde i Italien skulle jag gladeligen ta denna till jobbet om mornarna. Rosa är ju min färg och Burberry my favorit bagdesigner kan de bli mer rätt? Har aldrig besökt Italien men en dag måste jag dit. Tanken när jag var yngre var att jag skulle dit och studera men dem planerna sprack. Nu kan man bara drömma. Men en romantisk weekend dit kan inte vara så fel.
  Nu slötittar jag på bästa romantiska filmen ever Notting Hill. Musiken är ju så bra och filmen isig skapar myskänsla och nyromantik.
När jag var i London för några år sedan så bodde vi i Notting Hill. En stad värd att rekomendera men otroligt vackra hus. Portobello marknaden och alla små pittoreska butiker. Ska helt klart dit igen inom en snar framtid. Någon som vill följa med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar