onsdag 14 december 2011

10 dagar kvar


Igår blev jag ett år äldre. Suck ett år närmre 30. Men men ingen åldersnoja nu. Firades i lugn och ro och spenderade dagen med maken och dottern. Var ute på arlanda hos syster yster på hennes jobb. Shoppade lite och kom hem med saker till oss båda samt julklappar. Blev en tur till kista galleria också där maken shoppade två toppar åt mig.  Idag ska jag och liten bege oss till Täby. jag ska magnetröntgas och mamma möter upp oss där. Behöver hjälp med liten medans jag rullas in i det där röret. Känns lite små läskigt men det ska nog gå bra. Sedab avslutar vi dagen med lutfisk middag hos mamma. Mysigt värre.
  10 dagar kvar till jul. Och ingen snö bara regn. Men det ska gå bra det också inte sant.
Nu måste jag göra oss iordning här. Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar