lördag 10 december 2011

Clean up

Här hade vi gäster igår. Den senaste timmen har jag städat undan det sista. Satte mig precis med en kopp kaffe och ska ta tag i dagen. Idag blir det glöggmingel på Ön. Längtar så efter min älskade Emmy och hennes lilla familj. Förövrigt är det så mycket just nu att jag knappt hinner med att blinka. Insåg att det är 14 dagar kvar till jul dessutom. Många klappar är redan klara men resterande hoppas jag på att införskaffa imorgon. Är ni klara med era klappar?
För stunden sover både liten och maken så egen tid är guld värt. Längtar till 1:a januari och en ny start nytt år och nya glada minnen som skall skapas. Måste få ordning på så mycket och planera inför framtid. Listen kan göras lång inför det nya året men vi tar en sak i taget nu. Sakta men säkert!
Hoppas ni alla får en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar