fredag 30 december 2011

året var 2011

2011 året fullt av känslor.



2011 har bjudit mig på en karusell full av känslor. Det började med min graviditet som första halvan var en enda stor bergodalbana av känslor. Jag har nog aldrig mått så dåligt eller så bra. Det var upp och det var ner och allt skedde. Livet tog fart och det var enormt svårt att hänga med i svängarna. 5 mars gifte vi oss. En enkel vigsel i all enkelhet. Enormt trött och slut i kroppen pga av graviditeten men det vände någon gång i mars. I maj gifte sig Ranya och jag stod där i rosa klänning som en michelin gubbe. Spenderade mycket tid i märsta hos syster under sommaren. Då flickorna fyllde år och Olivia tog studenten. I juni döptes Lionel och även då som michelin gubbe var jag iklädd  klänning. Kräftor åts i märsta efter att viktoria fötts. 25 juli kom hon till oss. Vår efter längtade unge. Så vi älskar henne så vi längtat efter henne. Livet har rullat på hela hösten det har gått med en nedrans fart och jag har inte ens hunnit blinka. I november blev jag akut sjuk med gallan och spenderade många timmar på akuten. Fick åka ambulans i två omgångar. Nu e julen förbi och imorgon är det nyårsafton. Jag ser fram emot ett nytt år med glädje , mindre sorg och färre känslosamma bergodal banor. Nyårslöften kommer så klart att ges. Gott nytt åt och hoppas ni får ett underbart gott nytt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar