söndag 18 december 2011

Fjärde advent



Vi tänder fjärde ljuset idag. Godmorgon!

Vaknade tidigt igen. Har blivit en trend hos mig. Skulle ha tvättstugan kl 10 men den var ledig redan kl 7 så jag roffade åt mig tiden och hoppas på att även kunna ta 10 passet. bara jag vaken och det är mys. Ska koka mig lite kaffe och njuta på avstånd av snön utanför. Visst är det vackert men ack så jobbigt att köra vagnen i detta väder.
Idag hoppas jag på att hinna städa hela lägenheten. Har iförsig bara golven kvar så det bör hinnas. Sen ska vi nog en tur till kista lite kläder som skall bytas och lämnas tillbaka. Måste börja kika på klänning också då vi ska på barndop/fest i början av januari. Vet ungefär vad jag e ute efter.
Nej dags för kaffe och sen ner i tvättis! Hoppa sni får en fin söndag där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar