fredag 30 december 2011

näst sista dagen

Första koppen kaffe drucken. Duschat och påklädd. Imorgon är det nyårsafton och vi är bort bjudna. Skönt att ha promenad avstånd hem. Vi ska försöka att besöka ikea idag. Litens rum är på renoverings farten. Så kul och spännande.
Nästa vecka har vi 2 stycken barn dop och sammanlagt 4 barn som skall döpas. På fredagen är det stort dop med stor fest. Jag har fortfarande inga kläder att sätta på mig och en hel del annat att fixa tills dess. Naglarna dessutom då jag slog av två stycken igår. Suck.  Ikväll och imorgon skall källaren få sig ett upptåg. Det ska rensas ordentligt fixas och donas. ORDNING jag älskar ordning. Så ikea bjuder även på förvarings shopping.  Nu ska jag väcka maken och fundera ut vad jag ska ha på mig på dopen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar