onsdag 23 oktober 2013

Det går för fort




Jag hinner inte med. Min minsta blir 9 månader om lite mer än en vecka. Det börjar bli dags för mig att söka mig ut på arbetsmarknaden igen. Ångest och glädje en kombination som inte riktigt går hand i hand. Känner mig inte vidare attraktiv på arbetsmarknaden. Jag vill it och vara jag och arbeta men slåss med seperationsångesten från barnen. Den här mammaledigheten har jag absolut inte njutit som med V. Har inte tänkt att börja jobba heltid just nu utan nöjer mig med lite timmar hit och dit för att vänja mig.  Den här veckan har också sprungit iväg. Redan onsdag kväll. Vi började måla tjejernas lekrum igår. Alla hjälpte till på sitt sätt. Jag och N har besökt öppnis varje dag. Vilket är väldigt trevligt. Här sover barnen och jag ska  koppla av. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar