lördag 19 oktober 2013

Händelserik vecka

Att ha en två åring med feber hemma i en vecka innebär inte lugn och ro. Hon har varit som en duracell kanin så att aktivera har varit nr 1. Hela tisdagen låg hon iförsig i soffan. Disney junior gick varm. På onsdagen satt vi inne lekte med lera och ritade. På Toradagen hade jag ett tidigt och långt tandläkarbesök. Barnen blev passade av kusinen. Vilket är väldigt populärt. 
På torsdagen fick vi även fin besök av barnens faster och son. Viktoria och kusinen leker så bra tillsammans. 

Det var en trött tjej som somnade på vardagsrumsgolvet efter timmar med lek.
Hon har varit feberfri sen onsdag men jag ansåg att det var lika bra att ha henne hela veckan. Då faster och kusin sov över fortsatte vi att umgås med dem på fredagen. Det blev lite shopping och sen åkte vi till barnens farmor. 
Idag lördag är vi hos min mamma. Fullt ös men för stunden ligger jag och V i soffan och tittar på Pippi. Nicole busar med mormor i köket. 
Imorgon söndag blir det en lugn dag hemma hela familjen. Så jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar