onsdag 16 oktober 2013

Sjukdomar

Här hemma är det sjukdom som härjar. V var dålig redan i lördags men det gick över. Men i måndags kväll blev hon febrig och igår var hon uppe i 40 grader. En sväng till VC och infektion i luftvägarna bekräftades. Idag har hon inte haft någon vidare höjd temperatur men har beslutat att hon får vara hemma resten av veckan. 
Det blev en snabbtur till Ikea igår. Tack vare Ikea appen så vet man vilka hyllor allt ligger på. Så vi var klara snabbt. Nu ska ju allt monteras men de gör vi när väggarna är färdiga. 
Jag har försökt pyssla och göra iordning favors brickan till min svägerska. Lite smått kvar sen ska den och blöjtårtan stå färdiga. 
Ny hoppas jag att mina två tänker sova nonstop till imorgon. Jag ska krypa ner i soffan och se tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar