torsdag 24 oktober 2013

Nervös

 Alanya sommar 2013
Alanya sommar 2013

Ok nu är jag smått nervös. har två arbetsinterjuver idag. Känns extremt konstigt och härligt på en och samma gång. För ovanlighetens skull lämnade jag V på dagis idag. var riktigt mysigt att promenera ner till dagis bara hon och jag. Däremot blev hon ledsen när jag sa hej då. Det är betydligt lättare att pappa lämnar. Då går hon raka vägen in och säger knappt hej då. Men de är ju en vane sak. Vem vet snart kanske vi har två dagis tjejer. N är hos farmor och jag är ensam hemma bara det känns också otroligt ovant men är ju bra för alla. Jag måste vänja mig med att inte alltid vara med barnen. Den här separations ångesten är verkligen något jag måste jobba på. Jag har plockat ihop alla mina papper och ska bege mig om ca 30 min.
 Imorgon åker jag till Ullared med min vän Sofie. Ska bli en spännande dag. Vi beger hos hemifrån strax efter fyra inatt och kommer åter natten till lördag. Blir si så där 17 timmar utan barnen. Och hoppas ju på att hitta massa fina julklappar till dem. Hoppas verkligen inte att min svägerska föder barn när jag är borta. Blir lite mycket på en gång då eftersom det är vi som ska ha hennes son när hon är på BB.  Allt löser sig. Nu ska jag lugna mina nerver lite så får vi se vad dagen bjuder på!
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar